Pune-ţi o dorinţă!


  
Umblăm desculţi pe bucăţi de lună –
tu ca să-i simţi culorile până la piele,
eu ca să-ţi scriu povestea.
Ne aruncăm visele spre cer cum suflam, când eram copii,
în florile de păpădie până istoveam mătasea pământului,
tu doar ca să-i scuturi seminţele,
iar eu, să-mi pun o dorinţă.
Dacă reuşeşti să-i desprinzi toate seminţele dintr-o suflare,
dorinţa se va împlini! spuneai tu şi-apoi suflai cu putere.
Seminţele se desprindeau toate,
ca şi când clădeai poveşti cu ambele mâini.
O mie de umbrele albe acopereau cerul
în timp ce-ţi ascultam râsul de copil, apoi
ascultam inima pământului cum pulsează
în urechile noastre ca o torţă
cu visele ei sacre.

Azi, când te-am regăsit, suflăm din nou în florile de păpădie –
tu ca să-ţi aminteşti de visuri,
iar eu, să-mi amintesc de râsul tău…

Mâine vom veni tot aici:
eu ca să-mi pun dorinţe,
iar tu, să le faci să se-mplinească…


(7 Iunie 2013, Ploieşti)


Publicată în “Flacăra lui Adrian Păunescu”, Nr. 30-31 (604-605), 26 Iulie-1 August, 2013, Bucureşti, Romania

Comentarii