Flori de cireş

Am vrut să-mi ascund visele în pământ,
la rădăcina unui cireş,
ca moartea să nu le găsească, dar ea
a suflat peste ramurile lui,
blestemându-l să nu mai rodească.
Însă, o creangă rămăsese înflorită...
A văzut-o, a vrut s-o atingă. N-a apucat –
eu am rupt-o şi-am ascuns-o în sân.
Şi-atunci, cu un mugure mi-a străpuns pielea,
căutând să-mi otrăvească inima,
dar ceva i-a retezat mâinile,
spulberându-le...

Pe locul unei cicatrici, un cireş înfloreşte
în fiecare an mai alb,
înfiorat de-argintul lunii...

Azi, visului meu i-am prins
aripi de fluture: trei,
căci iubirea poartă,
dincolo de nori, trei aripi.

(8 Martie 2011)

Antologia “Conexiuni” a Concursului Naţional de Creaţie Literară “Lirismograf”, ediţia a XIII-a, Editura Universităţii “Lucian Blaga” din Sibiu, 2013

Comentarii